تحقیقات بازار
![](/_nuxt/img/market research1.00ac999.png)
![](/_nuxt/img/market research12.9240d98.png)
![](/_nuxt/img/market research13.cc2f07b.png)
![](/_nuxt/img/market research14.42b9561.png)
![](/_nuxt/img/market research15.8a7f497.png)
![](/_nuxt/img/market research16.c5e49a0.png)
![](/_nuxt/img/market research17.de0e728.png)
![](/_nuxt/img/market research18.a3661da.png)
![](/_nuxt/img/market research19.e651893.png)
دادهها در دنیا با تابعی نمایی و به صورت تصاعدی در حال رشد هستند و هر لحظه متغیری جدید به دنیای اطلاعات وارد میشود که تحلیل این دادهها را به مسیری جدید سوق میدهد. ساختن برند و مدیریت کسبوکار در کنار شهود و عزم، به دادههای پردازش شده نیاز دارد و به فرآیندی علمی و قابل اعتماد که در هر بازه زمانی بهترین نتیجه را از مراحل پژوهش بازار بگیرد. تصویر آینده در این حوزه ید طولایی دارد و بدون در دست داشتن مستندات قابل اتکا، استراتژی کسبوکار را تدوین نمیکند.
![](/_nuxt/img/market research2.773e40c.png)
![](/_nuxt/img/market research21.2618c4f.png)
![](/_nuxt/img/market research22.8b1e952.png)
![](/_nuxt/img/market research23.4fc0862.png)
![](/_nuxt/img/market research24.002fd57.png)
![](/_nuxt/img/market research25.65c4001.png)
![](/_nuxt/img/market research26.936e8e7.png)
تصویر آینده در فرآیند پژوهش بازار هم تصویری از وضعیت فعلی کسبوکار را پیش روی کارفرما ترسیم میکند هم رقبا را مورد سنجش و بررسی قرار داده و شاید مهمتر از همه، مخاطبان و رفتار و ویژگیهای آنان را با ریزبینی مورد کندوکار قرار میدهد. در نهایت تمامی این ها را کنار یکدیگر تحلیل کرده و تصویری کلی از آنچه برقرار است پیش روی کارفرما مجسم میکند؛ تصویری که میتوان بر اساس آن تصمیمات استراتژیک گرفت.
![](/_nuxt/img/marketresearch3.5f60b0c.png)
برخی از پروژههای تصویر آینده، در حوزهی تحقیقات بازار
- تحقیقات بازار بررسی الگوی رفتار صاحبان حیوان خانگی
- تحقیقات بازار بررسی الگوی رفتار مصرف کنندگان فرآورده های غذایی آماده و نیمه آماده
- تحقیقات بازار مزارع پرورش حیوان خانگی
- تحقیقات بازار بررسی الگوی مصرف خوراک های بر پایه آبزیان
- تحقیقات بازار میزان برندآگاهی و تداعیات ذهنی فرآورده های پروتئینی پونه
- تحقیقات بازار میزان برندآگاهی و تداعیات دهنی فروشگاه های زنجیره ای سروش
- تحقیقات بازار بررسی میزان تمایل به مصرف سوسیس و کالباس با تاکید بر سوسیس و کالباس گیاهی
- تحقیقات بازار دامپزشکان پیشگام حافظ سلامت در خصوص رفتار مصرف انواع خوراک های پروتئینی
- تحقیقات بازار سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ انواع رسانه های تبلیغاتی در سطح شهر شیراز
- مشاور و مجری طرح نظرسنجی (تمام شماری) بررسی میزان عملکرد اعضاء اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز از عملکرد هیات مدیره سال 1389
![](/_nuxt/img/marketresearch4.7900199.png)
![](/_nuxt/img/marketresearch5.030d92c.png)
تحقیقات بازار
![](/_nuxt/img/1.abbee94.png)
دادهها در دنیا با تابعی نمایی و به صورت تصاعدی در حال رشد هستند و هر لحظه متغیری جدید به دنیای اطلاعات وارد میشود که تحلیل این دادهها را به مسیری جدید سوق میدهد. ساختن برند و مدیریت کسبوکار در کنار شهود و عزم، به دادههای پردازش شده نیاز دارد و به فرآیندی علمی و قابل اعتماد که در هر بازه زمانی بهترین نتیجه را از مراحل پژوهش بازار بگیرد. تصویر آینده در این حوزه ید طولایی دارد و بدون در دست داشتن مستندات قابل اتکا، استراتژی کسبوکار را تدوین نمیکند.
![](/_nuxt/img/2.e2dbef0.png)
تصویر آینده در فرآیند تحقیقات بازار هم تصویری از وضعیت فعلی کسبوکار را پیش روی کارفرما ترسیم میکند هم رقبا را مورد سنجش و بررسی قرار داده و شاید مهمتر از همه، مخاطبان و رفتار و ویژگیهای آنان را با ریزبینی مورد کندوکار قرار میدهد. در نهایت تمامی این ها را کنار یکدیگر تحلیل کرده و تصویری کلی از آنچه برقرار است پیش روی کارفرما مجسم میکند؛ تصویری که میتوان بر اساس آن تصمیمات استراتژیک گرفت.
![](/_nuxt/img/marketresearch3.5f60b0c.png)
برخی از پروژههای تصویر آینده، در حوزهی تحقیقات بازار
- تحقیقات بازار بررسی الگوی رفتار صاحبان حیوان خانگی
- تحقیقات بازار بررسی الگوی رفتار مصرف کنندگان فرآورده های غذایی آماده و نیمه آماده
- تحقیقات بازار مزارع پرورش حیوان خانگی
- تحقیقات بازار بررسی الگوی مصرف خوراک های بر پایه آبزیان
- تحقیقات بازار میزان برندآگاهی و تداعیات ذهنی فرآورده های پروتئینی پونه
- تحقیقات بازار میزان برندآگاهی و تداعیات دهنی فروشگاه های زنجیره ای سروش
- تحقیقات بازار بررسی میزان تمایل به مصرف سوسیس و کالباس با تاکید بر سوسیس و کالباس گیاهی
- تحقیقات بازار دامپزشکان پیشگام حافظ سلامت در خصوص رفتار مصرف انواع خوراک های پروتئینی
- تحقیقات بازار سنجش میزان اثرگذاری و نفوذ انواع رسانه های تبلیغاتی در سطح شهر شیراز
- مشاور و مجری طرح نظرسنجی (تمام شماری) بررسی میزان عملکرد اعضاء اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز از عملکرد هیات مدیره سال 1389
![](/_nuxt/img/marketresearch4.7900199.png)
- تحقیقات بازار شرکت نوین صنعت مهرآسا در خصوص نگرش مردم به خشکبار بسته بندی شده
- تحقیقات بازار مرغ سبز پارسه در مناطق نه گانه شیراز در خصوص نحوه نگرش مردم به مصرف مرغ بدون آنتی بیوتیک
- تحقیقات بازار سنجش میزان رضایت و بررسی رفتار خرید مشتریان مرغ سبز پارسه
- تحقیقات بازار وتحلیل رقبا شرکت صنعت برق بوشهر کارفرما شرکت فرادید
- تحقیقات بازار ایلیا استیل تهران
- تحقیقات بازار سنجش جایگاه رقابتی شرکت الکتروپیک
- تحقیقات بازار تحلیل الگوهای تصمیم گیری و رفتارهای خرید متولدین دهه 70 در حوزه مسائل آموزشی، آموزشگاه پارسه
- تحقیقات بازار تعیین میزان جذب محصولات لذیذ در شیراز
- تحقیقات بازار بررسی جایگاه برند میعاد در بین فروشگاه ها و مصرف کنندگان نهایی ( چای و تن ماهی )
![](/_nuxt/img/marketresearch5.030d92c.png)
- اجرای تحقیقات میدانی داروی لنتوس، شرکت جستجوی طلائی تهران
- اجرای تحقیقات میدانی پروژه تحقیقات بازاریابی لوازم یدکی خودرو، شرکت اندیشه ماندگار گویا
- تحقیقات بازار سنجش میزان اثربخشی فعالیت و خدمات بازرگانی از نظر بازار اتاق بازرگانی شیراز
- تدوین پرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغات موسسه آموزشی پارسه در فارس (مرکز آموزش پارسه نمایندگی شیراز-سال 89)
- تحقیقات بازار نیازسنجی آموزشی دوره های آموزشی کنکور کاردانی به کارشناسی، مرکز آموزش پارسه، نمایندگی شیراز
- برزسی و سنجش میزان اثربخشی فعالیت و خدمات بازرگانی از نظر بازار اتاق بازرگانی شیراز
- نیازسنجی آموزشی دوره های آموزشی کنکور کاردانی به کارشناسی، مرکز آموزش پارسه، نمایندگی شیراز