skip to Main Content
۱۰ دیدگاه اشتباه رایج در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

۱۰ دیدگاه اشتباه رایج در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

دنیای تبلیغات – در این مقاله پرویز شمس کارشناس دیجیتال مارکتینگ، ۱۰ اشتباه رایج کسب و کارهای ایرانی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دیدگاه های اصلاحی آنرا با شما در میان می گذارد. ۱-دیدگاه اشتباه : هدف اصلی از حضور در شبکه‌های…

Read More
چگونه برند عاطفی ایجاد کنید؟

چگونه برند عاطفی ایجاد کنید؟

۱-از مشتری محوری به مردم محوری. برندسازی عاطفی بیشتر ارتباط برقرار کردن با مشتریان و شرکایتان است. همانند آن است که شخصا با دل و ذهنشان صحبت می کنید. برندسازی عاطفی ایجاد احترام متقابل و جذب کردن است. از این نظر که مشتریان…

Read More
باید و نبایدهای نام گذاری برند

باید و نبایدهای نام گذاری برند

باید و نبایدهای نام گذاری برند / از رویکردهای حرفه ای تا زرنگی‫ های دورهمی‬‬‬‬‬‬ سال‫ها پیش که تصمیم گرفتیم کار تبلیغات و برندسازی را در ایران ادامه دهیم، یکی از بخش های کار را هم فعالیت در زمینه نامگذاری…

Read More
دوازده مفهومی که آینده نزدیک ما را تحت تاثیر قرار خواهند داد

دوازده مفهومی که آینده نزدیک ما را تحت تاثیر قرار خواهند داد

 سرعت پیشرفت تکنولوژی شتاب ثابتی ندارد. در قرون وسطی به مدت 300 سال خیش گاو آهن برای شخم زدن زمین، شاهد هیچ تغییری نبود. اما اکنون سرعت تغییرات در سایه تکنولوژی آنقدر با شتاب صورت می گیرد، که گوشی های…

Read More
برند کراکس چرا سقوط کرد؟

برند کراکس چرا سقوط کرد؟

برند کراکس کار  خود را در سال ۲۰۰۲ در کلرادو با نام Beach آغاز  کرد و بعد از مدتی نام خود را به کراکس تغییر دارد بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ رشد غیر قابل کنترل این برند نشانه ای از…

Read More
چگونه ارائه ی جذاب داشته باشیم؟

چگونه ارائه ی جذاب داشته باشیم؟

تصور کنید درب سالن همایش باز شده و افراد یکی پس از دیگری با لبخند رضایتی که در چهره دارند از سالن خارج می شوند. تقریبا همه شان مشغول صحبت و تبادل نظر در مورد مورد سخنران و سخنرانی جذابی…

Read More
برندسازی سیاسی

برندسازی سیاسی

سیاستمداران، مشاوران آنها و رسانه‌های خبری تلاش دارند تا توجه مخاطبان را به انتخاب اطلاعات جلب کنند. به‌دلیل فراگیر شدن تکنیک‌های بازاریابی تجاری، با سیاست‌مداران و بازیگران عرصه سیاست نیز به‌عنوان برند برخورد می‌شود. انجمن بازاریابی آمریکایی (American Marketing Association)…

Read More
مصرف‌کنندگان جهانی به محصولات ساخت آلمان بیشتر احترام می‌گذارند

مصرف‌کنندگان جهانی به محصولات ساخت آلمان بیشتر احترام می‌گذارند

برای بسیاری از مصرف‌کنندگان، این موضوع که محصول مصرفی ساخت کجا باشد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. در واقع مصرف‌کنندگان به محصولات ساخت برخی کشورها احترام بیشتری گذاشته و به آن اعتماد دارند.  این در نتیجه حس اعتماد ایجاد شده نزد…

Read More
Back To Top