skip to Main Content

معرفی تصویــــر آینـــده

شرکت تصویر آینده با دیدی جامع از علوم و فنون روز دنیا در عرصه مدیریت و تجارت و با آگاهی از کمبود جدی شرکت‏های مشاوره مدیریتی، بازاریابی و تحقیقات بازار تشکیل و کار خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز نموده است. این شرکت با توجه به مشکلات گریبان¬گیر شرکت‏ها و سازمان‏های تولیدی و خدماتی اعم از دولتی یا خصوصی، با بهره گیری از دانش کارشناسان خبره که آشنایی کامل به علوم روز دنیا دارند و ترکیب این دانش با تجارب ارزنده دیگر اساتید به منظور پوشش فراگیر این سازمان‏ها سعی در همراهی و کمک به آنها دارد.
تصویر آینده با تشکیل تیم‏های تخصصی کاری و استفاده از توانمندی‏های متخصصین شرکت، اساتید دانشگاه و مشاوران مجرب، پروژه‏های خاص و مورد نیاز مخاطبان خود را راهبری می نماید.
ما برآنیم تا با ارائه خدمات دانش بنیان همراه با تجارب مشاوران و همکاران خود، کارفرمایانمان را در عرصه رقابت و دستیابی به اهدافشان یاری کنیم.

ماموریت

ماموریت و رسالت اصلی شرکت تصویر آینده، آفرینش کیفیت با ایجاد حسی خوب، رابطه ای ماندگار با مشتریان و افزایش مزیت رقابتی برای کسب و کارها در بازار از طریق روش‏های علمی، خلاقانه و بهنگام بازاریابی، برندینگ و تبلیغات می باشد.

 

چشم انداز

چشم اندازی که مدیران تصویر آینده، برای این شرکت متصور می باشند، ایجاد تأثیرگذارترین شرکت در زمینه بازاریابی، برندینگ و تبلیغات، همچنین تبدیل شدن به اولین گزینه انتخابی در این زمینه می‌باشد.

ارزش ها

شرکت تصویر آینده خود را متعهد به رعایت ارزش‌های زیر کرده است:

  • مشتری مداری
  • ارائه خدمات دانش بنیان
  • اولویت داشتن خدمت رسانی و پیشبرد فعالیت‏های مشتریان بر منافع مالی
  • اولویت دادن به داشتن محیط کاری زنده و پویا
  • خلاقیت محوری
  • ارزش دادن به نیروی انسانی
  • آموزش و بروز رسانی مشتریان و کارکنان
Back To Top