skip to Main Content

مرزهای مدیریت، تجارت و بازاریابی روزبه‌روز به سمت فرایندی پویا و رقابتی در حال گسترش است و در این میان استفاده از فناوری‌های گوناگون به عنوان بازوانی برای حرکت و رشد سریعتر نقش انکارناپذیری را بازی می‌کند. اما در میان این فناوری‌ها، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) نقش یک موتور توانمند و حیاتی درپیشبرد برنامه‌های استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان‌ها را ایفا می‌کند که در تمامی سطوح سازمان از مدیریت و برنامه‌ریزی گرفته تا اجرا و بهبود فرایندها، ابزار و امکانات قدرتمندی را در اختیار کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ قرار داده است.

شرکت تصویر آینده نیز با آگاهی از این ضرورت و نیاز، علاوه بر به‌کارگیری مناسب و زیرساختی از فناوری اطلاعات در درون سازمان، با راه‌اندازی دپارتمان فناوری اطلاعات و بهره‌گیری  از تیمی متخصص و مجرب در حوزه‌های مختلف IT و کامپیوتر این امکان را فراهم آورده است که مدیران صاحبان مشاغل نیز امکان به‌کارگیری و اجرای برنامه‌های توسعه مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات رادر گسترش و پیشرفتکسب و کار  خود داشته باشند. بر این اساس خدماتی که در این دپارتمان به آن‌ها پرداخته می‌شود به اختصار معرفی می‌شوند:

در چارچوب برنامه های برندینگ ضرورت دارد که برنامه های مارکتینگ و کمپین های تبلیغاتی مرتبط هم توسط تیم مشاور به مرحله اجرا درآید که تمهیدات لازم در این خصوص توسط مشاوران و کارشناسان تصویر آینده در نظر گرفته خواهند شد. این فعالیت ها به صورت کلی در موارد زیر تعریف می شوند:

  1. طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت و پورتال

در جهان سراسر به هم متصل‌شده‌یامروز و با برداشته شدن مفهوم محدودیت‌های جغرافیایی، بدون تردید نخستین و مهمترین چیزی که هویت و موجودیتیک کسب و کار را اعلام می‌کند دارا بودن یک وب‌سایت در اینترنت است. وب‌سایت شما دروازه ارتباطی شما با مشتریان و شرکای تجاریتان است و نداشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای تا حدود زیادی از اعتبار و هویت کسب و کار شما می‌کاهد. خدمات  تخصصی و حرفه‌ای که در تیم توسعه وب‌سایت در دپارتمان فناوری اطلاعات شرکت تصویر آینده ارائه می‌شود شامل: طراحی انواع وب‌سایت و پورتال‌های خبری، تجاری، اجتماعی، شخصی، انجمن گفتگو و …، مشاوره جهت طراحی وب‌سایت، بهینه سازی فروش، بازاریابی اینترنتی، سئو سایت (بهینه سازی موتور جستجو )، بازاریابی شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، طراحی فروشگاه اینترنتی، پشتیبانی فنی و محتوایی وب سایت ، میزبانی و هاستینگ، ثبت دامنه‌های اینترنتی ملی و بین‌المللی، امنیت وب‌سایت، کمپین‌های تبلیغات کلیکی، ارائه سیستم‌های پشتیبان آنلاین در وب‌سایت به صورت تیکتینگ و چت زنده و سایر خدمات مورد نیاز مشتریان است.

  1. راه‌اندازی مراکز تلفن پیشرفته دیجیتال مبتنی بر فناوری VoIP

مراکز تلفن‌های دیجیتال در حال حاضرپیشرفته‌ترین راهکار در تماس‌های درون سازمانی و برون سازمانی است که با کمترین هزینه و امکانات بسیار پیشرفته و متنوع تمامی نیازهای مرتبط با تماس‌های تلفنی یک سازمان را مرتفع می‌نماید. کسب و کار شما هر اندازه که باشد از یک دفتر کوچک با تعداد محدودی پرسنل و خط تلفن تا یک شرکت چند ملیتی بسیار بزرگ با هزاران نفر پرسنل و صدها شماره تلفن در شهرهای مختلف جهان نیازمند آن است که ارتباطات خود را به بهترین نحو و با کمترین هزینه ساماندهی نماید. سیستم‌های منشی تلفن، صف انتظار تماس، پاسخگوی خودکار، شماره‌های داخلی بر روی تلفن همراه، ارتباط تلفنی رایگان روی بستر اینترنت، ضبط مکالمات، راه‌اندازی سیستم امداد مشتریان (Help Desk)، اتصال به سیستم‌های ارتباط با مشتری (CRM) و … از جمله خدماتی هستند که در بخش فناوری اطلاعات شرکت تصویر آینده ارائه می‌شوند.

  1. تولید اپلیکیشین‌های موبایل

رشد روزافزون استفاده از نرم‌افزارهای قابل نصب بر روی تلفن‌های هوشمند که به عنوان App شناخته می‌شوند بر کسی پوشیده نیست. این دپارتمان متناسب با نیازهای کسب و کار شما امکان تولید و یا مشاوره و نیازسنجی جهت تولید اپلیکیشین‌های تلفن‌های هوشمند سازگار با سیستم عامل‌های مختلف مانند Android, iOS, Windows Phone و … را در اختیار مشتریان قرار داده است.

  1. راه‌کارهای شبکه، سیستم‌های کامپیوتر و سایر خدمات مرتبط با آن

 در فرایند استقرار لایه فناوری اطلاعات در هر سازمان خدمات و نیازهای دیگری نیز به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتر به صورت شبکه‌های متمرکز تحت دامین و یا شبکه‌های گروهی، تامین و پشتیبانی از سیستم‌های کامپیوتر، راه‌اندازی سیستم‌های حفاظتی و نظارتی هوشمند به وسیله سنسورها و دوربین‌های پیشرفته حفاظتی، نصب و ارائه سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدیریت منابع کسب و کار (ERP) مانند نرم‌افزارهای حسابداری و انبارداری، مدیریت فرایندها، ماژول‌ها وسیستم‌های حضور و غیاب و …، ارائه سیستم‌های کنفرانس و آموزش از راه دور، امنیت شبکه و سیستم‌ها و مواردی از این دست در سطوحمشاوره، اجرا و پشتیبانی اشاره کرد.

Back To Top