skip to Main Content
0098-71-36248311 info@fvc.ir

رسانه ها به عنوان ابزاری پویا در پیکره تبلیغات و روابط عمومی نقشی به سزا ایفا می کنند. قدرت تبلیغات موثر پس از انتخاب ایده های ناب بستگی به نوع و دسته بندی رسانه ها در جهت رساندن موفقیت آمیز پیامها در راستای پیروی اهداف تبلیغات خواهد داشت.

۱) مدیریت رسانه­‌های تبلیغاتی

به جز رسانه‏‌های چاپی، شناسایی سایر رسانه ها و برنامه ریزی برای هر یک با توجه به تفاوتهای میان انواع و اقسام آنها موضوعی است که در این بخش بررسی و تحلیل خواهد شد. با توجه به اثرگذاری عوامل متفاوت بر کیفیت رسانه ها و دیدگاه مخاطبان بسیار حیاتی است که موضوع مدیریت اصولی بر تمام حوزه‏‌های رسانه ها انجام پذیرد.

۲)تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات گفته می شود که در تیررس دید مخاطبان باشد . بیلبورد، استرابورد، بالن های تبلیغاتی، فضاهای داخلی مترو، ایستگاه ها و بدنه اتوبوس ها و غیره، گونه های مختلفی از رسانه های محیطی به شمار می رود.

بیلبورد یکی از قدیمی ترین رسانه های مورد استفاده می باشد که یکی از مهمترین مشخصه های آن ماندگاری و تاثیر آن می باشد و این توانایی را دارد که پیام خود را در ذهن مخاطب جای دهد.

از مزایای استفاده از رسانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جایگاه سازی و معرفی برند
  • افزایش آگاهی درباره ورود محصولات جدید به بازار
  • بازسازی و ایجاد حس نیاز به محصولات در مخاطبان
  • افزایش فروش کالا و خدمات معرفی شده

شرکت تصویر آینده با در اختیار داشتن رسانه های محیطی متنوع در کلیه نقاط شهر شیراز، سعی در ارائه کمپین های تبلیغاتی متناسب با ویژگی ها و نیازمندی های مخاطبان دارد و آمادگی خود را برای همکاری با کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات اعلام میکند.

طرح­ها و پروژه­‌های اجرا شده و درحال اجرا  دپارتمان رسانه

  1. مشاور شهرداری شیراز در طرح «ساماندهی تبلیغات محیطی و تابلوهای معرف کاربری» (۲ سال)؛
  2. مشاوره مدیریت مالی و کنترل پروژه اولین گردهمایی شهرداران راه ابریشم، شهرداری شیراز؛
  3. مشاوره مدیریت مالی و کنترل پروژه اولین جشنواره بالونهای هوای داغ در ایران، شرکت پارس هنر هفت قرن؛
  4. طراحی مجموعه سری تبلیغات محیطی فروشگاه اندیشه نوین، مرکز کامپیوتر فارس؛
  5. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی محصولات خشکبار بسته بندی سوروسات
  6. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی نمایندگی فروش محصولات ایساکو
  7. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی گروه صنعتی ابوقداره
  8. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی همراه اول
  9. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی اورال بی
  10. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی محصولات دایان
  11. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی فرش ایرانیان
  12. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی مبلمان کلاسیک
  13. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی سازمان مدیریت صنعتی جنوب
  14. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی باغ مهر آفرین
  15. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی پذیره فروشی اداره راه
  16. و …
Back To Top