skip to Main Content

در هزاره سوم و در دوران بمباران اطلاعاتی موضوع قابل اعتبار بودن داده‏های موجود در فرآیند برنامه ریزی گاهی جایگاهی مهمتر از خود برنامه ریزی پیدا می‏کند. در این زمینه همواره این سؤال ذهن دست اندرکاران صنایع را به خود مشغول می‏نماید که داده‏های موثق در فاز تصمیم گیری چه ویژگی هایی خواهند داشت؟ فرآیند تحقیقات بازار به عنوان یک رکن اصلی فعالیت‏های تصویر آینده تعریف شده است. در چارچوب این فعالیت تیم تحقیقات بازار صورت مسأله تعریف شده توسط تیم بازاریابی و برنامه ریزی را با جزئیات بیشتری در خصوص ویژگی‏های جامعه، نمونه و روش نمونه گیری ترکیب می نماید و پس از انجام آزمون‏های اولیه و سنجش پایایی و روایی ابزارهای گردآوری داده ها، پاسخ‏های سوالات طراحی شده را به آزمون می‏گذارد. در نهایت گزارش تحلیلی کل فرآیند به صورت مدون و مکتوب ارائه می‏شود.

طرح­ها و پروژه‌­های اجرا شده و درحال اجرا واحد تحقیقات بازار

  1. تحقیقات بازار بررسی میزان تمایل به مصرف سوسیس و کالباس با تاکید بر سوسیس و کالباس گیاهی؛
  2. تحقیقات بازاریابی دامپزشکان پیشگام حافظ سلامت در خصوص رفتار مصرف انواع خوراک های پروتئینی؛
  3. ممیزی نحوه بازاریابی، فروش و خدمات رستوران بهاران؛
  4. تحقیقات بازار سنجش میزان اثر گذاری و نفوذ انواع رسانه های تبلیغاتی در سطح شهر شیراز؛
  5. تحقیقات بازاریابی شرکن نوین صنعت مهر آسا در خصوص نگرش مردم به مصرف خشکبار بسته بندی شده؛
  6. ممیزی بازاریابی شرکت سبز بهار فارس؛
  7. تحقیقات بازار مرغ سبز پارسه در مناطق نه گانه شیراز در خصوص نحوه نگرش مردم به مصرف مرغ بدون آنتی بیوتیک؛
  8. تحقیقات بازار سنجش میزان رضایت و برسی رفتار خرید مشتریان مرغ سبز پارسه؛
  9. تحقیقات بازار و تحلیل رقبا شرکت صنعت برق بوشهر. کارفرما شرکت فرادید؛
  10. تحقیقات بازار ایلیا استیل تهران؛
  11. تحقیقات بازار سنجش جایگاه رقابتی شرکت الکتروپیک
  12. تحقیقات بازار تحلیل الگوهای تصمیم گیری و رفتارهای خرید متولدین دهه ۷۰ در حوزه مسائل آموزشی ، آموزشگاه پارسه؛
  13. تحقیقات بازار تعیین میزان جذب محصولات لذیذ در شیراز؛
  14. تحقیقات بازار برسی جایگاه برند میعاد در بین فروشگاه ها و مصرف کنندگان نهایی ( چای و تن ماهی )؛
  15. اجرای تحقیقات میدانی داروی لنتوس، شرکت جستجوی طلایی تهران؛
  16. اجرای تحقیقات میدانی پروژه تحقیقات بازاریابی لوازم یدکی خودرو، شرکت اندیشه ماندگار گویا؛
  17. تحقیقات بازار سنجش میزان اثربخشی فعالیت و خدمات بازرگانی از نظر بازار اتاق بازرگانی شیراز؛
  18. تدوین پرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغات موسسه آموزشی پارسه در فارس (مرکز آموزش پارسه نمایندگی شیراز – سال ۸۹)؛
  19. تحقیقات بازار نیازسنجی آموزشی دوره‏های آموزشی کنکور کاردانی به کارشناسی، مرکز آموزش پارسه، نمایندگی شیراز؛
  20. و …
Back To Top