skip to Main Content

تصمیم گیری در مرحله خرید همواره جزو مراحلی محسوب می شود که خریدار را درگیر شاخص ها و فاکتورهای مقایسه می کند. دنیای رقابتی امروز عرصه ورود محصولات با نام های متنوع به بازارها است. درشلوغی نام و نشان های متنوع، برندینگ راهکاری است که می تواند تضمین کننده حفظ موقعیت سازمان در بازارها باشد. با توجه به تاثیرگذاری ویژه فعالیتهای برندینگ، این موضوع در خدمات ارائه شده تصویر آینده چشم گیر است. مدل ویژه ای که تصویر آینده در این حوزه از آن استفاده می کند، دستاورد تحقیقات و تجربیات منحصر به فرد ایجاد شده در خلال فعالیتهای  مشابه پیشین می باشد. در این راستا، جزئیات فرآیند برندینگ براساس اهداف خرد و کلان سازمان تعیین شده و پس از عبور از فاز ایجاد برند و تصمیم گیری ها در حوزه نام گذاری برند، هویت، شخصیت، توسعه و معماری آن، به فاز پرورش خلاقیت و متمایز سازی وارد می شود و در نهایت به شکل منسجم به مرحله اجرا وارد می گردد.

در چارچوب برنامه های برندینگ ضرورت دارد که برنامه های مارکتینگ و کمپین های تبلیغاتی مرتبط هم توسط تیم مشاور به مرحله اجرا درآید که تمهیدات لازم در این خصوص توسط مشاوران و کارشناسان تصویر آینده در نظر گرفته خواهند شد. این فعالیت ها به صورت کلی در موارد زیر تعریف می شوند:

  1. ممیزی برند

با توجه به فعالیت های جسته و گریخته ای که از طرف سازمان ها بدون قرار گرفتن در چارچوب برنامه برندینگ انجام میگیرد، ضرورت دارد که برای برندهای موجود و مطرح، قبل از هر گونه فعالیت جدید، مروری جامع بر تمام فعالیت های صورت گرفته انجام شود و پس از تحلیل نتایج به دست آمده، طرح و برنامه های جدید ارائه گردند.

  1. ارائه برنامه استراتژیک برند در کسب و کار

با توجه به تاثیر افکار و اهداف بلند مدت برای تمام امور کسب و کار، ضرورت دارد که برنامه استراتژیک برند نیز با تمرکز بر فعالیتهای آتی هر نام و نشان تجاری مشخص شود. برنامه استراتژیک برند در برگیرنده هویت و شخصیت برند خواهد بود.

  1. مدل یکپارچه برندینگ

اهمیت و ارزش فعالیت های انجام شده در هر موضوعی به این خواهد بود که چارچوبی منسجم و مدون برای تمام فعالیتهای زیر مجموعه تعیین و طراحی شود. در خصوص فعالیت حساس برندینگ این موضوع از  اهمیت بیشتری برخوردار خواهند بود. تمرکز تصویر آینده بر استفاده از مدلی ویژه و منحصر به فرد برای هر کسب و کاری است که بیشترین تناسب را با نوع فعالیت های شرکت داشته باشد و راهنمایی جامع برای تصمیمات برندینگ قرار بگیرد.

  1. ارائه برند بوک

 یکی از مهم ترین ابعاد هر برنامه برندینگ، جلوه های بصری و ایجاد هارمونی براساس چارچوب علمی برای برندهاست. اینکه هرگونه طرحی باید پیرو منطق و فلسفه مشخصی بوده و نظمی اصولی داشته باشد واضح و مبرهن است. بنابراین با ارائه برند بوک برای برندهای مورد نظر مسیر پیشرفت و رشد این برندها در آینده از ابتدای امر مشخص خواهد بود. برند بوک فلسفه ظاهری تمام طراحی های نام نشان تجاری مورد نظر را مشخص نموده و هر گونه فعالیت های خارج از چارچوب را نیز به تصویر می کشد تا در آینده فعالیت ها نیاز به دوباره کاری نداشته باشند.

طرح­ها و پروژه‌­هایاجرا شده و درحال اجرا  دپارتمان برندینگ

  1. برنامه برندینگ، طراحی مدل هفت گامی برندینگ به انضمام برنامه ریزی استراتژیک ساختمان جام تهران. (کارفرما بانک ملت)
  2. تدوین برنامه آنلاین برندینگ و کمپین تبلیغاتی وب سایت لیمو و خدمات وابسته
  3. طراحی برنامه استراتژیک، تعیین نام برند و طراحی هویت بصری کافه کتاب آبتاب
  4. طراحی مدل ۱۴ بعدی ارتقای برند شرکت بهین چینود اسپانتا
  5. تهیه برنامه ریزی در صنعت ساختمان شرکت بهفر سازان
  6. تدوین برنامه برندینگ نرم افزار حسابداری گروه تتاسافت
  7. تهیه پروپزال پیشنهاد و برنامه برندینگ شهری شیراز(سی تی برندینگ) معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز
  8. طراحی برنامه پیشنهادی برندینگ و کمپین تبلیغاتی نرم افزار حسابداری سارینا سیستم تهران
  9. مشاوره و تدوین برنامه برندینگ PC Center (در حال اجرا)؛
  10. مشاوره و تدوین برنامه برندینگ گروه معماری داخلی مانتین (در حال اجرا)؛
  11. شرکت ستاره یخی آسیا (طراحی برند محصولات ون)؛
  12. و …
Back To Top